nedeľa 3. apríla 2016

Mrkvový koláčik bez múky

  • 3 vajíčka
  • 2 hrnčeky orechov
  • 1 hrnček sušenej strúhanej mrkvy
  • 3 ČL škorica
  • polovica sáčku prášku do pečiva
  • jablková šťava
  • 3 PL med
  • 1 šťava z pomaranča




Vajíčka si rozdelíme na žĺtka a bielka. Žĺtka vymiešame s medom a škoricou. Pridáme orechy a mrkvu. Mrkva, ktorú som použila ja, bola z odšťavovača a vysušená. :) Koláčik z čerstvo strúhanej mrkvy a môže inak správať. :)
Primiešame šťavu z pomaranča. Cesto, ktoré mi vzniklo som rozriedila jablkovou šťavou na vláčne. Ani husté, ani riedke. :) Môžete ho rozriediť aj mliekom.
Pridáme prášok do pečiva a sneh z bielok. Jemne premiešame a vylejeme do olejom vymastenej a múkou vysypanej formy. :) Ja som použila formu Biskupský chlebík :).
Dáme piecť do vyhriatej rúry na 170 stupňov cca 35 minút. :) Necháme vychladnúť a vyklopíme. :) Dobrú chuť!



0 komentárov:

Zverejnenie komentára

 

Pečieme z lásky! Template by Ipietoon Cute Blog Design